Πολλές κατεψυγμένες σπεσιαλιτέ
Παράδοση κατ' οίκον
Πληρωμή κατά τη παράδοση
Αγοράστε 24 ώρες την ημέρα

FAQ: ερωτήσεις και απαντήσεις

Ερωτήσεις για εμάς;

Μη διστάζετε! Έχουμε συγκεντρώσει όλες τις συχνές ερωτήσεις σε αυτή τη σελίδα. Εάν έχετε περαιτέρω απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 211 10 80 300 ή στείλτε μας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ποια είναι η bofrost*;

Η bofrost* είναι μια κορυφαία εταιρεία στην πώληση και διανομή κατεψυγμένων τροφίμων από πόρτα σε πόρτα. Η πρώτη bofrost* γεννήθηκε στη Γερμανία το 1966, δηλαδή πριν από 50 χρόνια! Αποστολή μας είναι να φέρνουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας στα σπίτια των πελατών μας: μπορείτε να επιλέξετε από σχεδόν 200 σπεσιαλιτέ στον κατάλογό μας, τον οποίο ανανεώνουμε κάθε 6 μήνες (άνοιξη-καλοκαίρι και φθινόπωρο-χειμώνα).

Πώς μπορώ να αγοράσω προϊόντα bofrost*;

Είναι τόσο απλό! Μπορείτε να εγγραφείτε στην περιοχή "Σύνδεση" της ιστοσελίδας και να αγοράσετε από το bofrost.gr ή να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών 211 10 80 300, όπου θα βρείτε έναν φιλικό συνεργάτη που θα σας υποστηρίξει στην επιλογή των προϊόντων και της καταλληλότερης ημερομηνίας και ώρας παράδοσης για εσάς.

Μπορώ να εμπιστευτώ την ποιότητα των προϊόντων;

Φυσικά! Πιστεύουμε ακράδαντα στην ποιότητα των προϊόντων μας για τους παρακάτω λόγους :

  • Όσο πιο γρήγορα καταψύχεται ένα προϊόν, τόσο καλύτερα θα διατηρηθεί η ποιότητά του! Η διαδικασία της ψύξης αποτελεί την ιδανικότερη μέθοδο για να διατηρηθεί ένα προϊόν για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να χάσει φρεσκάδα, ποιότητα, γεύση και θρεπτικές ουσίες.
  • Τα λαχανικά και τα φρούτα μας καταψύχονται ,με την μέθοδο της «κατάψυξης-σοκ», στην καλύτερή τους κατάσταση αμέσως μετά τη συγκομιδή τους.
  • Όλα τα προϊόντα προέρχονται από ελεγχόμενες και εγγυημένες καλλιέργειες σε 32 χώρες του κόσμου και καταψύχονται άμεσα έτσι ώστε να φθάσουν σε εσάς με όσο το δυνατόν περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.
  • Η διανομή των προϊόντων μας πραγματοποιείται με ιδιόκτητα φορτηγά καταψύκτες κατ´ ευθείαν στο σπίτι σας και έτσι από τη στιγμή της παραγωγής μέχρι την παράδοση στο σπίτι σας η bofrost* δεν διακόπτει ποτέ την «πολύτιμη αλυσίδα ψύξης».

Εάν αποφασίσω να γίνω πελάτης της bofrost, πόσο συχνά θα επικοινωνούμε μαζί σας;

Μπορείτε να επιλέξετε να είστε "τηλεφωνικός" ή "ηλεκτρονικός" πελάτης. Εάν επιλέξετε να είστε "τηλεφωνικός" πελάτης, οπότε ένας υπαλλήλος bofrost* θα σας καλεί κάθε εβδομάδα ή κάθε 2 εβδομάδες (ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας), πάντα την ίδια ώρα που θα επιλέξετε. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ανοιχτό από τις 9 π.μ. έως τις 9 μ.μ., ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την ώρα που σας εξυπηρετεί καλύτερα. Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε να γίνετε "online" πελάτης και να ενεργοποιηθείτε με την εγγραφή σας στον ιστότοπο: σε αυτή την περίπτωση θα πραγματοποιείτε παραγγελίες όποτε επιθυμείτε και θα έρχεστε σε επαφή με την bofrost* μόνο κατά τη στιγμή της παράδοσης (και τυχόν e-mail που θα σας ενημερώνει για νέες προσφορές).

Δεν με εξυπηρετεί η δεκαπενθήμερη αγορά, μπορώ να αγοράζω μία φορά το μήνα;

Φυσικά! Στον ιστότοπο μπορείτε να επιλέξετε να αγοράσετε όποτε θέλετε, ενώ με τον πωλητή/τηλεφωνικό χειριστή αρκεί να καλέσετε το 211 10 80 300 ή να στείλετε ένα e-mail στο info@bofrost.gr για να ζητήσετε την αλλαγή/κλήση κάθε 30 ημέρες.

Υπάρχει υποχρέωση ελάχιστης αγοράς;

Ελάχιστο ύψος παραγγελίας 15 €.

Δεν θα ήθελα να ενοχληθώ με κανέναν τρόπο.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε πώς θέλετε να είστε πελάτης της bofrost* (βλ. ερώτηση 4): όπως βλέπετε υπάρχει ελευθερία επιλογής, αν σας αρέσουν τα προϊόντα γιατί να παραιτηθείτε από την ευκολία της παράδοσης στο σπίτι και την ποιότητα που εγγυάται η bofrost*; Σε κάθε περίπτωση, αν έχετε προβλήματα, αμφιβολίες, αναφορές ή αλλαγές στη διαχείριση, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας στον τηλεφωνικό αριθμό 2111080300 ή να στείλετε e-mail στο info@bofrost.gr.

Τι συμβαίνει αν κατά τη στιγμή της παράδοσης δεν είμαι στο σπίτι;

Εάν κατά τη στιγμή της παράδοσης ο πωλητής της bofrost* δεν βρει κανέναν στο σπίτι, θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή ένας υπάλληλος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κανονίσει νέα παράδοση τις επόμενες ημέρες.

Γιατί τα προϊόντα bofrost* διαφοροποιούνται από εκείνα του σούπερ μάρκετ;

Τα προϊόντα και οι τιμές της bofrost* λαμβάνουν υπόψη διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής ποιότητας των πρώτων υλών και της κατ' οίκον εξυπηρέτησης χωρίς έξοδα αποστολής και με ελάχιστο κόστος παραγγελίας 15 €, συνυφασμένα και τα δυο με την εγγύηση της συνέχειας της ψυκτικής αλυσίδας  η οποία  δεν διακόπτεται ποτέ. Στα κεντρικά γραφεία της bofrost* διενεργούνται περισσότεροι από 1 εκατομμύριο έλεγχοι ποιότητας ετησίως!

Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης, να αλλάξω την ημερομηνία παράδοσης ή να κάνω μια επείγουσα παραγγελία;

Μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2111080300 ή να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@bofrost.gr, όπου θα βρείτε εξειδικευμένο προσωπικό που θα είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09-00 π.μ. έως τις 09-00 μ.μ. και θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε κάθε σας ανάγκη.

Είναι απαραίτητο να πληρώσω εκ των προτέρων τη παραγγελία μου;

Όχι, η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση σε μετρητά ή με ευκολία και ασφάλεια μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω Ticket Restaurant;

Δυστυχώς όχι ακόμα.

Τι πρέπει να κάνω αν δεν είμαι ικανοποιημένος από την bofrost*;

Η εξυπηρέτηση, μαζί με την ποιότητα, είναι ένα θεμελιώδες συστατικό αυτού που θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οι υπάλληλοί μας εκπαιδεύονται με επιτόπια μαθήματα και περιοδικά ενημερωτικά βίντεο σχετικά με τα νέα δεδομένα στα φυλλάδια. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την υπηρεσία, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας: κάθε παράπονο είναι ένας λόγος για να αναπτυχθούμε και να βελτιωθούμε! Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 211 10 80 300 (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09-00 π.μ. έως τις 09-00 μ.μ.) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@bofrost.gr